Ä N T L I G E N F R E D A A A ! ! !

Jag har längtat hela veckan efter just den här dan!
Det har varit såå drygt! Låånga sega dagar å allmänt skitdrygt!
Men nu så! Ska det väl ordna upp sig! :)
 
Bytte träningsgrupp i veckan p g a överbelastning i min egen grupp, så i onsdags hade jag två nya härliga brudar att svettas med! Å som vi kämpade å slet!! Wooohooo!!! Vi körde 100... Som betyder att man gör 100 reps av varje övning på tid, för såklart måste vi ju tävla!! :) Vi körde 6 övningar, å när tekniken försvann eller man blev trött så fick vi puckla på Li lite! PERFEKT för mig och mina aggressioner! ;)
Vi körde igång med BENBÖJ med en 8kg kettlebell i famnen
Gick vidare med KETTLEBELLRODD
Bägge dessa gick tokbra, men sen...
BURPEES.. Fy faaan!! Det måste va den värsta jävla övning som uppfunnits!! Här fick Li ta emot mig i flera omgångar!
Sen Efit ARMHÄVNINGAR, SPÄNSTHOPP och till sist Efit SITUPS...
Mina läppar såg nästan blå ut ett tag... Men förjävvla trevligt att ta ut sig så! :)
Nytt träningsprogram i mailen på kvällen, så igår gick jag lös på nyheten i det...
D I S T A N S L Ö P N I N G ! Å jag giller't! Det är ju otroligt skönt att träna ute! Så jag bestämde mig för Forsbackarunt å snöra på mig skorna.
Passet består av 10 min rask promenad/jogg och sen 30 min löpning med 5 min avslutande nedvarvning... Åsså ska vi mäta hur långt vi kommer under den där 30min löpningen, jag kom 5,11km!!! :D Men jag va ju inte hemma då och inte kunde jag ju sätta mig vid vägkanten och vänta på skjuts utan jag måste ju ta mig hem... Så jag gick i 5min å sen joggade jag resten hem, 15min för såklart hade jag ju bestämt mig för att vara ute i en timme! :) Totalt fick jag ihop snudd på 9km (8,95km exakt) på den här tiden och jag är nöjd, MYCKET NÖJD!! För det här är bara början! Det kommer nu bara bli bättre och bättre!!
Jag har anmält mig till min första springmatch åxå! Ska bli jävligt roligt, men det är pirrigt!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0