Tidsomställning

Jag konstaterar att omställningen till sommartid gör mig toktrött, varje jävla vår! När klockan ringer på morron vill jag bara slänga den åt helvete! Vill inte kliva ur sängen! Jag är sjukt trött!
Men på kvällarna, när mörkret infallit då jävlar är jag pigg! Det bor nog en vampyr i mig ändå, de gillar ju åxå mörkret å flyr ljuset.. :)
Har en skaplig skallebank åxå idag... Men jag längtar till klockan slår 16:30, då ska jag till gymmet med blixtens hastighet! Jag riktigt längtar efter att få dra av mina intervaller! Skadat - kanske, men sant! :D
Dag 10, nej för fan 11 - hur räknar jag, i Formtoppen idag, å det känns bra!! Riktigt jävla bra!! :)
 
Detta kom med posten idag... Hur ska jag, som den sanna löparskofetischist jag är, kunna motstå detta erbjudande!?! :D Jag älskar springskor å jag va uppe i 10 par tror jag innan jag slängde de mest utslitna när jag flyttade förra sommarn... Jag MÅSTE ju utöka mitt förråd!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0