Det går bra nu!

Körde enligt plan veckans intervallpass igår, det gick bra! Jag förbättrar mig VARJE VECKA!! :)
Fast jag skulle kunna klämma i ÄNNU MER! Trots att jag är helt jävla slut efter den sista intervallminuten så känner jag efteråt, när jag hämtat igen mig och pulsen sjunkit från 184 slag, att va fan å jag skulle ha ökat lite till ändå... Ah, trodde jag skulle kunna fixa 5km under mina 25 minuter igår... D va ju sååå nära!! 4,82km blev det tillslut, men nästa vecka! Då jävlar!! :P 
Det är ju ändå det här med löpningen som gör susen så att säga... Det är ju den som bränner fläsket! Kanske ska jag flika in ett till löppass i veckan, distans då... Bara för att sätta lite extra piff! Å det börjar ju som bli riktigt fint för utomhuslöpning nu åxå, d änte dumt! :)
 
 


Kommentarer
Lise-Lott

Nu börjar det bli skönt ute och snart kanske skogsstigarna tinat fram. Drygt med asfalt just nu!
Jag vill OCKSÅ kunna springa fort :) (och långt).

Svar: Ja, asfalt är ingen höjdare.. Sliter rätt mycke så d blir skönt när skogen blir bar! :)Du kommer kunna springa både fort å långt snart ska du se med din utveckling! :) Hejja!!
Ullis

2013-04-10 @ 11:58:23
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Mia

Sagt det förut, säger det igen, det är nog BARA du
som fixar dessa tempon. Amatörer gör sig icke besvär, så att säga ;-))))
Go ooon!
Kraaaamm!

Svar: Haha! Närå d finns fler! :) Jag kämpar på!! Lovar! Kraaam!
Ullis

2013-04-10 @ 17:29:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0