Torsda

Så, då tror jag att vi landat efter helgen...
Det värsta lyckoruset har lagt sig och jag tror att även jag har hämtat igen mig! Verkar som att det är tuffare att supporta än att genomföra racen själv! Jag tycker i alla fall att det känns så! :)
 
Jag kan inte annat än le mitt bredaste leende åt M:s insats i söndags.. Fan va duktig han är! GRYMT BRA GJORT! Fatta att han köpte sina skidor förra våren! Så vi kan ju lugnt konstatera att träning ger färdighet! Hans vilja och målmedvetenhet och alla träningstimmar och mil har ju verkligen gett resultat!:)
Och det är ingen konst att stå vid sidan av och stötta och hjälpa till allt vad man kan när det uppskattas med fina ord och andra små saker... Lite det som är tjusningen med att vara två, allt blir ju lite roligare då! :)
Nu får vi väl se vad vi ska ta oss an härnäst, nåt projekt lär vi väl ska ha framöver åxå! ;)
 
Trots att jag varit lite sliten efter helgen så har jag faktiskt jobbat på rätt bra med träning...
Ett 40min kettlebellpass i måndas
30min Easyline på tisdamorron å på kvällen ett stenhårt städpass hemma :)
Hade bokat pump igår som blev inställt och jag valde att inte ersätta med nåt annat, VILA är inte dumt heller
och 30min Easyline imorse...
Nu är jag i valet och kvalet om jag ska köra kettlebell eller bodypump ikväll... Jag tror att jag ska ändra mig och köra det senare, men jag funderar lite till... ;)
 
En dag kvar till helg igen... Shiiet va tiden går fort när man har roligt!
Rätt mycke vår i luften senaste veckan, hur härligt som helst!
Så jag hoppas vädret håller i sig över helgen åxå så finns chans till lite skidåkning eller annan utomhusverksamhet!
Igårmorse såg det ut såhär...
Inte utan att man blir lycklig! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0