Nerver i dallring

PT-Malin hördes av igår... Hon flaggade för en delvägning innan vårt gemensamma pass på sönda...!!! Å direkt så sätts nerverna i dallring!!
Jag vill ju ha finfina resultat! Men fast det går bra så tycker jag att det går liiite trögt! Allt funkar ju super både med mat och träning den här gången så jag tycker att det borde ha givit större utslag på vågen än va det gjort hittills... Men det kanske släpper med en smäll längre fram! Vi får hoppas på det iaf! :P
 
Körde ett pass pump igår...
Trots att jag la på så mycke jag orka på stången igår, kunde verkligen inte köra hårdare, så kände jag mig besviken när jag kom hem... Det kändes ju inget!!
Men jag har träningsvärk idag!! Överkroppen har fått sitt!! Armar och axlar framförallt, men även rygg å bröst! Ordningen återställd! :D
 
Kände av lite mattorka igår...
Men kom över ett recept på pannkaka/plättar, jag blev sjuukt sugen på pannkaka när stor & liten åt det därhemma en dag! Med glass!!! Ja, ni fattar hur jag satt där å dregla med min omelett... Jag ÄLSKAR PANNKAKA!!! OCH GLASS för den delen! :)
Men ni ser JAG KLARA DET!! JAG TOG INGE! SMAKA INTE ENS...! Å chefen bjuder på chokladboll till kaffet på jobbet om eftermiddagarna, men inte ens d är jag sugen på... Näh, tacka vet jag kvarg med färska bär och valnötter! :) Jag har kört med Kesella tidigare för jag har gillat den mest, men nu har jag testat ICA Basic Kvarg å DEN ÄR TOPPEN!! Inte lika kompakt som Kesellan, testa! :)
Nåja, till receptet på pannkisarna då för hugade intressenter;
3 äggvitor
1 msk kvarg
0,5dl fiberhavregryn
mixa ihop ingredienserna och låt stå några minuter innan ni steker i nån god olja, jag hade bara vanlig matolja igår men en riktigt god olja måste va perfekt!
Till dessa åt jag rostbiff och en grönsallad med en sås gjord på Kesella, italiensk salladsdressing och mosad fetaost! Riktigt gott vare!! Raaap! :)
 


Kommentarer
sia

Mumsigt det såg ut! Tunnpannkaka lagat i mormors
tunnpannkakslagg, vad jag saknar det. Eller hennes lövbiff...Får testa ditt nyttiga recept.
Är hemma med värsta dj....helv...djä.... förkylning.
En sån här förkylning har jag inte haft på 4 år. Grrr!!!Träningen blir inställd i morgon, som jag sett fram mot så mycké. Taggad till max. =((
Kraam! Så länge

Svar: Åh d va gott åxå! Har ju testat galetter några ggr när jag varit i Stockholm å jobbat, mina fina kollegor tar mig mä ut på upplevelser, som jag inte hade en aning om att de fanns, ibland och detta va liknande... Lite för tjocka blev de, så nästa gång blire tunnare å kanske lite större! :) Ja, mormors mat den va nåt extra! Hon va ju grym! <3
Usch, va tjatigt!! Krya på dig då! Å tare lugnt tills du är frisk! Kraaam!
Ullis

2013-04-12 @ 16:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0