Såå trött...

Fy, jag gäspar käkarna ur led snart!
Dagens dilemma är skidor eller pump? Just nu känns det som att soffan och Slottsprinten lockar mest! Fan va coolt det vore att va på plats! :)
Falun på lörda då iaf? Kan mycke väl bli så! Läckert å stå där i mördarbacken igen!! Först en överflygning av JAS å sen kan de börja! :)
 
Bandyfinalen va frän! Men jag tycker man tappar känslan när det är sådär STORT! För stort vare! Shiiit vilken arena! 38 000 personer va där! Jag imponeras av hur fort man tömmer ett sånt där ställe, å utan att det blir totalt kaos! Det myllrade som i en myrstack på väg därifrån till bussen, men det flöt på fint! :)
 
1 dag kvar nu, jag pirrar ihjäl!! :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0