Längesen

Som jag gjorde nåt gästspel här...
Jag tror vi tog ut oss på Vasaloppet! Både M å jag har varit helt slut efter det! Men nu börjar vi så sakteliga få livet åter! :)
Har varit lite si och så med träning den senaste tiden åxå...
Ett par morronpass förra veckan åsså kettlebells å pump såklart! Det är mina favoriter! Jävla roligt! :)
Förra torsdan va rätt frän! M stack till Zinken på bandy, å jag hade inge bättre för mig så jag häckade på gymet hela kvällen... :) Börja med 1h pump med snyggkroppen Linda, å sen kasta jag mig upp på löpbandet å körde 10 gamla formtoppsntervaller à 1min snabb, 30 sek jogg... Åsså hade jag ju redan på morron kört 30min easyline, så torsda va en riktigt bra dag!!
 
Den här veckan har det varit träningsmagert, ett kettlebellpass i tisdas bara...
Men det har ändå varit full huggning, först ett efterskottsfirande av kära mor spm fyllt år och sen förberedelser inför gårdagens stora händelse; 5-års kalas! :)
Beställde en sån fin tårta hos tjejerna på T Å R T E R I A N, jag rekommenderar dem å det varmaste! Tårtan va helt fantastisk! Jag blev alldeles rörd när Mickis tog fram den igår! Den va så fin att till en början va det nästan ingen som vågade ta av den på kalaset! :)
Den va inte bara fin, den var himmelskt god åxå! Hallon och dumlefyllning... MUMS!! :)
Vi ska fortsätta kalasa på den ikväll, då flera gäster kommer.. Gårdagens gäster lämnade Nian nöjda å glada och jag tror nog att kvällens gäster kommer göra detsamma! :)
Och den blivande 5-åringen, hon somnade på studs igår nöjd över ett härligt kalas med massor av bus och skratt och finfina presenter! :)


Kommentarer
Julia

Som jag längtar efter att få smaka denna tårta ikväll!! :)

Svar: Jag förstår det!! :) Va kul att du kommer! Det ser VI fram emot! :)
Ullis

2013-03-14 @ 10:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0