Öppet hus

"Mitt" gym, Active Sportsclub, har haft öppet hus idag. Från tidig morron till eftermiddag och möjlighet att prova på massor av olika pass, eller utnyttja maskinparken för egen träning...
Frida å jag har tidigare i veckan trissat varann å en utmaning till dagens kettlebellpass va ett faktum! Vi skulle testa att köra med 12kg... :D Passet va "bara" en halvtimme idag ist för de vanliga 40min så läget va ju det bästa för att utmana sig själv!
Efter uppvärmningen va jag millimeter ifrån att ge upp, HELVETE va tungt d va!!
MEN, jag är ju inte direkt känd för att vika ner mig så jag tänkte att jag kör iaf första rundan på samma vikt... Efter första så tänkte jag att jag kör hela klustret på samma så får jag väl byta till 10:an sen till de sista två klustren... Men när första va över så tänkte jag att jag kör väl iaf första rundan med 12:an... Å efter första va klar så tänkte jag att då kan jag väl köra resten av d här klustret åxå!! Å när det va klart så fanns ju inte en tanke på att byta ner mig! SÅ... JAG KÖRDE HELA JÄVLA PASSET MED 12:AN!!! :D Woooohoooo!!!
Så resten av den här dan har jag breflinat, för det har jag banne mig gjort rätt för!! ;P
 
För ungefär en vecka sen hade jag ett mail i min inbox...
Ett erbjudande som jag direkt kände att jag skulle få problem med att stå emot...
Det va från PT-Malin och det handlade om förtur till en ny FORMTOPPSOMGÅNG!!!
Det är inte gratis, men jag vet ju att det ger resultat och det kommer att vara värt varenda krona! Den här gången äre lite nyheter också, förbättringar! Jag hade ju lite problem med maten sist, den här gången kommer man att få mera hjälp där... Det känns som att det skulle kunna gå som en dans!
8 veckors stenhårt arbete...
Men det är ju inte bara... Det ska ju funka i familjen åxå...
Platserna började sina och ett nytt mail från Malin igår sa att det fanns 1 kvar... Att "det skulle va kul att ha mig med för min glädje smittar av sig"... Detta värmde att höra, TACK! :)
Som på beställning kom också ett sms från min bästa M som fråga hur det gick med Formtoppen... Om det fanns nån plats kvar till mig, isf så sa han KÖR!! <3
Så med det i ryggen svarade jag Malin att JAG BLIR MED!!!  
Den 26:e mars drar vi igång å sen äre hårdkörning i 8 veckor...
Jag har ett mål och DIT SKA JAG NÅ!!
Jag har gjort det förr och jag vet vad som krävs, med rätt hjälp och verktyg så kommer jag klara det! Jag vet det! Det känns så jävla bra! Och jag är toktaggad! :)
 
Man ska ju prova allt en gång...
Imöre äre dags igen! Jag ska på bandyfinal! :) Rätt fränt med närmare 40 000 pers på läktarn i Friends Arena!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0