Ont skall med ont förgås

Jag blir förbannad så jag knappt vet vad jag ska ta mig till när jag får höra hur illa man kan behandla andra människor... Vad är det som driver en till det och vad får man ut utav det? Å den stora frågan är; HUR FAN KAN MAN SE DEN MAN BEHANDLAT ILLA I ÖGONEN SEN?!
Å bara därför så hade jag idag gärna velat göra såhär mot dessa ynkryggar som ljuger och trycker ner andra för att framhäva sig själv!
Bara för att det skulle kännas förjävla skönt efteråt!
 
Träningsvärk efter gårdagens pass, jo jag tackar! Arslet å låren främst! Men det är bra, det ska tajtas till!
Å som den sanna hårding jag är så körde jag pumppasset enligt plan ikväll, trots träningsvärk! :) Å banne mig känns d inte mycke bättre nu! Ont skall med ont förgås och förhoppningsvis så är inte andra dan värst imöre!
Medan jag ändå va på gymet och de hade PT-kväll med erbjudande om vägning på tanitavåg, där man ser fett% bl a, så passade jag på... Läsningen va mindre kul, men en spark i arslet i rätt riktning! En nystart! Det va inte lika illa som före Formtoppen iaf såg jag vid jämförelse å det är i alla fall positivt! Nu äre bara å köra på härifrån! -14,6kg stod det på kvittot, så det är bara att kavla upp ärmarna å börja då...! :D
 
Till sist vill jag bara säga; J O H A N  O L S S O N ! ! ! <3
 
 


Kommentarer
Mia

Meeen du, den/dessa personer är ju sjuk!!!
Du får ha lite överseende. ;-)
Ingen självkänsla, lågt självförtroende o.s.v MEN
Hut går hem, ett gammalt ordspråk men gäller även under 2000-talet.
Kram på Er och trevlig helg!!!!

Svar: Jag tror på karma! :)Tack! Ha en trevlig helg du mä! Kraaam!
Ullis

2013-02-28 @ 20:49:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0