NUUU KÖÖÖR VI!!!

Vecka 13, måndag 25 mars och F O R M T O P P E N drar igång igen!! :D
8 veckor framåt är det fullt ös, medvetslös som gäller!
Jag har fått mitt kostprogram och det känns bra! Jag rivstartade med en grötfrukost imorse! :)
Å jag har fått träningsprogrammet och jag är såå ivrig att få komma igång! Om det va tufft förra gången så vet jag inte vad jag ska kalla det den här gången! JÄVLAR!! Det är verkligen INGET för veklingar, det vågar jag lova! :P
I torsdags gjorde jag mina tester och jag kan med en lättad suck andas ut och säga att förfallet inte är totalt! Jag va skitnervös för det, men jag behöver inte skämmas! :)
Härifrån tar vi nu fart och ökar! :)
 
Falun och Svenska Skidspelen (världscupfinaler) i lördags!
Det betyder MEGALÄSK i dubbel bemärkelse!
Inte nog med att solen strålade från en klarblå himmel och det kryllade av grymma skidåkare!
Det bjöds på J A S  3 9  G R I P E N åxå!!! :P
Med adrenalinet pumpande i kroppen, veka ben, darriga händer å tårade ögon försökte jag filma hela den FANTASTISKA men korta överflygningen... Men min kamera vägrade fungera... Ingen annan verkar ha filmat heller, för jag har sökt utan resultat... :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0