8 veckor till Formtopp

Vi har sparkat igång! :D
Säg B U R P E E och JAG SPYR!! Direkt och rakt ut! Fyy faan vilken helvetesövning det är! (Hoppas bara inte att Malin läser det här... ;P)
Min dagsform va inte på topp igår... Jag tog tvärslut! Benen höll fan på brinna upp!! För tidigt tycker jag, annars är det ju bara som det ska!
Såg stjärnor och planeter efter passet, men det som inte dödar härdar ju! Å det va ju kul, jävligt kul även om tanken fanns där ibland; vafan har jag gett mig in på! Det känns som att programmet är uppsnäppt en hel del från förra gången, men det är bra! Jävligt bra! För jag har ju ett ganska högt uppsatt mål SOM SKALL NÅS!! ;)
Det är rätt fränt att se va man pallar och man pressar sig inte såhär på egen hand, det krävs som ett tävlingsmoment för att hornen skall komma fram och ögonen ska glöda riktigt! Och den här djävulen kommer nu att finns med på varje pass som vi ska göra, oavsett om det handlar om löpning - styrka - eller PT-pass det går ALLTID att tävla! Tävlar man inte mot varann så kan man tävla mot klockan eller i tyngden på vikterna! :P
 
Jag har träningsvärk idag som gör att jag vet att jag lever!
Benen och arslet är HELT DÖDA, resten av kroppen halvt död! Fick rulla ur sängen imorse, för magen är åxå rätt misshandlad! :)
 
Det funkar bra med maten också, kanske äter jag för lite... Därav min dåliga dagsform igår... Jag får nog börja räkna lite för å se hur jag ligger till!
Igår åt jag iaf till frukost; keso, naturell yoghurt, mango och ett kokt ägg
Fm-mellis; keso m ett halvt päron
Lunch; rester från måndasmiddan - kycklingfilé m frästa grönsaker
Em-mellis; 2 kokta ägg och ett glas mjölk
Middag; broccoligratäng m skinka och 2 FINNCRISP (såå jävla gott)
Efter träning; proteindrink, lite nötter


Kommentarer
Lise-Lott

Alltså... burpees, övningen som man älskar att hata :)

Svar: Ja, fyfan... Den är grym!! MEN EFFEKTIV! :)
Ullis

2013-03-27 @ 10:56:45
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0