Vecka 2

Formtoppengruppasset #2 igår...
Det är med skräckblandad förtjusning som man stiger in i gruppsalen, man vet ju aldrig vad som väntar! :)
Igår - CIRKELTRÄNING! Det är ju förjävla roligt! 22 stationer à 1 minut, FÖRSTA VARVET... :D
Svetten stänkte kan jag berätta! Mascaran rann ner efter kinderna... PRECIS SOM DET SKA VA!
Mina gamla favoriter grodhopp va tillbaka, ÄNTLIGEN! :D Vi gjorde benböjshopp å vi gjorde burpees... Vi gjorde armhävningar å vi gjorde plankor.. Ja, varenda övning du kan tänka dig fanns med här! :)
Å det känns idag!! Känner att jag har träningsvärk lite överallt, inte på värsta viset men den finns där!
Jag riktigt längtar till nästa pass, frågan är om det blir styrkepass eller intervaller... :P
På fredag har jag bokat in mig på ett nytt pass på Active... Det är premiär för Active Cross-training!! Å med den här bilden, vem kan motstå att haka på då?! ;)


Kommentarer
Mia

Å länge sen! Du är verkligen företagsam du!
Vilken vilja och vilken styrka du har!
Slå den, den som kan ;)
Inte ja, i alla fall. Att sätta ett mål och nå fram
det är det inte många som kan. Kan ju pladdra högt och brett, men sen blir det bara pannkaka.
Tror på dig, i alla lägen.
Lycka Till! Kraaaam!

Svar: Jag har saknat dig! :) Åh tack! Ja äre nå't jag har så äre jävlarannamma å envishet, å d kommer man långt mä! D sägs att tro kan försätta berg, men va säger man då om de här egenskaperna? :)
TACK igen! Jag tror det här kommer gå superbra! Jag känner det! :) Kraaaaam!
Ullis

2013-04-03 @ 19:42:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0