Uppladdningslörda

Som bestått av tidig morron, inte lika tidig för mig som för M... :)
Ett bodypumppass kl 9, å trots att det va lite motigt att stiga upp så känns det förjävvla bra näre är gjort!
När klockan va 11 va jag redan färdigtränad, nyduschad å frukosten uppäten! Hela dan kvar lixom! Gött! :)
Jag va lite frän idag å la på en hel del på stången! Första gången på evigheter som jag INTE hade en jävulsk träningsvärk på pumpen så jag ökade vikten på samtliga muskelgrupper! :P Bra nog skakis efteråt!
Men nu känns det toppen! Skulle kunna klämma i med nåt mer träningspass nu, men jag måste se till att vila inför det som komma skall!
Inatt styr vi V60:n mot Berga By och Vasaloppsstarten!!
Vet inte vem som är mest pirrig, jag eller M som ska genomföra racet...?! :D
Jag kommer säkert stå där å gråta imorronbitti när starten går, när adrenalinet sprutar i min kropp! Sån är jag!
 
I uppladdningen så har ju självklart damernas 3mil i VM ingått... Å jag säger det igen, det är inte ens kul längre... Hur kan de där jävla rödtottarna va så överlägsna? De visar ju inte ett spår av mänsklighet, de är precis lika bra på alla distanser och i bägge teknikerna.. Å aldrig går det en stav eller krånglar för dem heller, de har aldrig en dålig dag som ALLA andra vanliga dödliga... Kan man verkligen va sådär jävla stark å bra av naturen...? I så fall vill jag åxå bli sån! :)
 
Återigen slås jag av hur illa det kan va med människan...
Egoism och självupptagenhet, att aldrig tänka längre än näsan räcker, heller inte att tänka sig in i en annan människas situation och sedan bara stå där och nonchalant rycka på axlarna...
Det gör mig lessen och förbannad när jag ser min familj drabbas av detta! FY FAN!
En tankeställare vore önskvärt!
Jag tror på karma, men mitt tålamod börjar tryta...


Kommentarer
Mia

Sa ja inte att det finns en "grov störning"
av sjuuuk där! Förståndshandikappad kanske är mer rätt? Nu när vi fattar VEM det är. Lycka till!
med allt ni företar ER! skidåkning å allt mys
ni har! Kram till ER bägge två!

Svar: Tack, tack! Å kraam tebax! :)
Ullis

2013-03-02 @ 21:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0