Poff!

Å 5 dagars underbar ledighet är över! Säg mig vilken dag man ska vakna och vara pigg och utvilad?!
Jag är så trött, så trött så jag tror ögonen åker igen vilken sekund som helst!
 
Har haft en fantastisk påsk som L och jag rivstartade i torsdas mä en tågresa till Gävle för att möta upp pappan å göra stan! :)
Vi har haft underbart väder, å vi har ätit massor av mat i trevligt sällskap och gjort flera bra träningar! :)
Jag har genomfört både intervaller och styrkepass i sann Formtoppsanda och det känns förjävvla bra! Jag känner mig stark!
Jag hade en bra strategi för helgen, vad jag skulle äta o s v... Undvika godis och sånt... Men säg den sol som inte har fläckar! Jag stod emot LÄNGE, men kunde fan inte hålla mig! Att låta bli underbara efterrätter är ju rena rama självmordet, så jag har ätit både tårta och glass! Godis har åxå slinkt ner! Lika bra att erkänna direkt! Men istället för att gå till kyrkan för att sona mina synder gick jag till gymmet! Tyckte det funka helt ok! :)
Har iaf, trots mitt fusk, lyckats bli av mä 1kg första veckan!! :D
 
I lördags till lunch grillade vi hamburgare i solskenet därhemma, Margot's grill har flyttat från Sälen till Nian! Jag skotta en solsoffa i snön, JÄVLAR VA SNÖ!!!
Istället för bröd så gjorde jag en coleslaw, som jag bara älskar! Funkar ju hur bra som helst! Åsså små cornicons till... Det va nästan som på Olles! Ingen öl till dock, funka ju bra mä bubbelvatten å! ;)
Igår gjorde jag rostade grönsaker i ugn till fläskfilén, åxå en favorit som säkert kommer gästspela lite oftare framöver här på Nian... Morötter, paprika, rödbetor och röd-/gul lök... Rödbetor i ugnen är ju bland det godaste man kan äta! Å till det gjorde jag en tzatziki på en blandning av kesella och lättfil, helt perfekt! Jag längtar redan till lunch då jag får ge mig på dessa godsaker igen! :)
 
Nu har vi sparkat igång vecka 2, idag ska det första träningspasset genomföras! Vi har gruppasset som väntar... Det är alltid med skräckblandad förtjusning å jag vet hur slut jag kommer vara efteråt! :) Herre jävvlar! Man vet ju aldrig va hon hittat på PT-Malin! Bara att det är kul, men sen äre en överraskning...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0