Vecka 3

Är igång!
Och vi kan skriva av ännu ett kilo... :D
Det är så ROLIGT med snabba resultat som både känns OCH syns!!
Fick lite att bita i igår, när PT-Malin skrev om en kund som gjort HELT OTROLIGA resultat!! Läs här!
Det är bara att buga och gratulera! :)
Å bäst av allt är att HON TROR PÅ MIG ÅXÅ!! :) "Ni är lika målmedvetna båda två så du fixar ditt mål lätt Ullis!" Känns otroligt bra att höra dessa ord från henne! Att vi tänker lika, för jag tror åxå på mig själv! :)
Det går bra! Träningen är inte något problem för mig! Jag gillar ju det! Å speciellt att träna så jag nästan spyr! Känslan efteråt är obetalbar!
Maten funkar åxå riktigt, riktigt bra den här gången! Det ÄR INTE krångligt! Lite svårt att få med alla mellanmål när jag är ledig, för då blir det svårt att hålla tiderna! Vill ju sova åxå! :)
Helgen gick helt ok får jag lov att säga iaf! Jag klarar faktiskt av att titta på när andra äter gosaker till kaffet, iaf just nu! Det kan säkert komma att ändras, men jag är inte speciellt sugen och då kan jag lika gärna låta bli.
 
Helgen då...
Ja, efter min go'frukost till tv:n så åkte jag till Team Sportia... Hade sett annons på en pulsklocka som lockade... Kan ju va roligt att ha, se hur man ligger till under sina pass! Och jag KÖPTE DEN!! :)
Såklart så måsta jag ju testa den åxå på direkten så den fick hänga med till Harsa på skidåkning!
Jag klämde milen, utan bekymmer!! Ja, förutom att det va rena självmordsförsöket i de isiga spåren då... Men jag fixa ju det åxå! :) Såå jävla roligt!! Och en mil är långt, JÄVLIGT LÅNGT! Känns som det skulle ta en hel evighet att springa, å va jobbigt!! Gaaah!
 
Om lördamorron är mysig, så vette fan om inte söndamorron är mysigare...! :)
Då blev det låååångfrukost! <3
Hade veckans styrkepass kvar att göra så mot kvällningen, när jag gruvat mig färdigt, gav jag mig iväg till gymmet! Och DET GÅR FRAMÅT!! :D
Jag ökade vikten på alla övningar utom en (axlar) och jag gjorde fler armhävningar än förra veckan... Själva styrkepasset är lugnt, men efteråt... En cirkel som framkallar spykänsla vid blotta anblicken!! :) När jag står där uppåner i plankposition och ska göra mina 15 roddar på varje arm så får jag verkligen koncentrera mig och hålla emot för att det inte ska ske en olycka!! Det är såå jävla nära varenda gång! :) Här är pulsen på max!
 
Idag ska jag köra mina intervaller...
Å jag lovar att inte vara blyg den här gången! Jag har bestämt mig!
 


Kommentarer
Mia

Det finns bara du som fixar detta!
Vi är fulla av beundran!
Du är BÄST!!!!!!
Kraaaam!

Svar: TAAAAACK för pepp!! :) Jag funderar på att starta en fanclub, va tror du...? Kan du ta på dig ordförandeskapet? :D
Kraaam!
Ullis

2013-04-09 @ 20:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0