Lördamorron

Är något av en favorit för mig! :)
En härlig frukost med morrontv å morrontidningen utan att behöva ha bråttom åt nåt håll, det är njutbart!
 
Jag vill passa på att tacka Per och Active cross-training för igår! HERREJÄVLAR VILKET PASS!!
Å det där skulle va det lättaste... Mmm, jag undrar just d...! Hur blir då fortsättningen? Vettefan om jag vågar ge mig på't! ;P Som om att jag inte skulle... Så lätt viker jag inte ner mig! Jag älskar att träna stenhårt med hjärtat i halsgropen, pulsen utanpå kroppen å spyan på gränsen att komma upp! Det är ju då det tar!! :D
Det är nåt speciellt när det svartnar för ögonen, eller när man har tunnelseende, eller ser stjärnor och planeter under och efter passet! Då vet man att man lever! :D
Och känslan efteråt, när man har klarat av det... DEN ÄR OSLAGBAR OCH INGET KAN RUBBA EN!! :D
Jag vet inte hur många gånger jag gäspade igårkväll... Jag va heeelt slut å ville bara sova! Men när jag la mig så vare helt omöjligt att somna... I låren kändes det som kolsyra som bubblade, samma känsla idag! Rumpan är halvt död, axlarna är ömma och armarna nästan bortdomnade... :)
MEN, jag ska på't igen idag... Skidorna ska dammas av!! :D Jag ska klämma en mil, MINST! Om d så ska ta mig hela dan! :D
Först ett besök på TS, fanns en del intressanta grejjer i reklambladet häromdan! Hoppas bara att det finns i den här butiken...  
 
Åh, jag höll på att glömma! :/
Mina hjältar från förr!! Som legat i träda ett tag...
De är på gång igen!! Jävla härligt!!
B J Ö R K L Ö V E N tillbaka i hockeyallsvenskan!!!
GRATTIS SOM FAN!!
 


Kommentarer
Mia

Hallå där! Yes! det finns ju stark koppling till
Björklöven! Skriver i din blogg ja. För jag har ju inte din inloggning till FB. HaaHaaHaa nej, nu måste
jag sluta flabba! Men jag kan inte Hahahahahahahah
Skärpning! Ja, men äntere mys med lördagsmorgon när man är sambo? Tycker jag! Hoppas helgen var kanon!!
Hahahahhahaha kan inte sluta hahahahhahahhahaaaaaa
Kraaaam!!!!! Haaahaaha

Svar: Näh, d är svårt att sluta skratta åt all galenskap och dålig fantasi, det finns ju som inget slut... Jag har beställt provpaket på www.tena.nu, men jag tror de har slut på lagret nu! :D Helgen va toppen, jag ska precis skriva om den nu! :)
Hörs, häj!!Kraaam!
Ullis

2013-04-08 @ 18:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0