Hör nu på go' vänner...


image68

... så ska jag för er berätta...
Vad som hänt de senaste dagarna...

Börjar med vad som hände efter grillningen hos chefen i torsdas...
Har ju gjort det - igen...
Jag kan ju inte låta bli... Och som jag sagt förr: INTE DU HELLER...!
Tänkte på DIG då när jag gjorde mig iordning för fest... Det var ju torsdag och det har ju hänt flera gånger att DU ringt mig om skjuts eller om ja haft något att dricka hemma som du kunde få låna o s v...
Och vad hände en torsdag som denna?! Jo, DU ringer upp mig några timmar senare och frågar om jag har en sovplats över i DIN soffa...??! =)
Vad ska jag säga?! Jag som vill ha DIG här jämt...!!!
Egentligen vill ja inte ens det för jag vet ju hur allt ligger till...
Men, jag tycker om DIG hur mycket som helst och älskar att ha DIG här!!!
Jag är helt förvirrad och borttappad i känslornas djungel, för jag vet ju att det ALDRIG blir DU och jag...

Det blev fredag och efter att ha sett en kanonbra fotbollsmatch (SFF-Huge, div 3 herrar) så blev det ju några öl med Linda och Sussie... Vi kom ut på krogen vid halv 2-tiden... Bör tilläggas att krogen stänger 2... =) Så trevligt hade vi det här hemma...

Fast jag inte skulle så blev det ju några öl igår också...
Grillning hemma hos Sussie... Va gott det va!!! =D
Krogen igår också... Men det är ju inget vidare krogliv i den här hålan... Måste hända nåt annat nu!!!
Svängde in på en trevlig efterfest på hemvägen igår... Gitarrspel och sång... =D

Nu laddar jag för att åka till Strömsbruk och lira boll...
Varmt är det idag också...
Känns som att det kommer att bli jobbigt!!!
Bara att knyta näven och ge järnet!!! =D

Har jobbångest också...
Semestern har gått...
Börjar jobba imorgon... =(

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0