I morgon är en annan dag...


Och som jag längtar ska ni veta...!
Ser så himla mycket fram emot den där matchen... :P
Kommer att läska mig hur mycket som helst...
Frågan är bara hur DIN reaktion blir...??! :S

Jag är nyss hemkommen från en annan match...
Mmmm, det gör inte ont det heller...
Eller jo, det GÖR ONT! Inte att se på, men att veta att nån annan är bättre för DIG än vad jag är...
Men...

I'm gonna miss YOU like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time for me to be a big girl now
AND BIG GIRLS DON'T CRY!!!


Ps... Jag vågade skicka det där mailet idag iaf... ;) Ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0