Men vilken helg!!! =)

image76 

Oj, oj, oj, oj...
Vad ska man säga?!
Ännu en partyhelg som går till historien...
Fredagkväll... Bortamatch i Iggesund... Vinner med 6-1! Sen bär det iväg till Gävle direkt efter matchen och helgen är igång...!
Den kvällen slutade inte bra!!! Fick ett bryt, IGEN!!! Förlåt Peter!!! Jag skäms verkligen!!! Han fick nämligen känna på en flatnäve från mig... Usch!!! Mådde grymt dåligt igår och jag har bett om ursäkt! Vi festade tillsammans igår kväll och allt känns bra igen! JAG TYCKER JU OM DIG!!! <3
Det blev väl inte mycket till utgång, men vi va ner och vände på stan i alla fall...
Tusen tack EMELIE & STEFAN för en kanonhelg!!! Vi måste göra om'et snart... =D

Nu blir det soffläge och inväntan av en ny arbetsvecka... =(
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0