Söndag-kväll igen...


Ja, ännu en helg har passerat... Tusan vad tiden går fort!!!
Det har varit en lugn helg för en gångs skull!!! Skönt måste jag säga!!! Jag har tillbringat hela helgen hemma hos mor & far!!! Underbart!!! Rött hjärta

Det hela började ju i fredags då vi drog iväg på det där äventyret! Jag stämde av med ett sms för att vara säker på att inte ställa till det för mig igen... Och inga protester lämnades in, så vi drog iväg! Mycket glad
Och vilken kväll sen!!!
Vi drog norrut i Hälsingland och gjorde diverse livsmedelsinköp och sen for vi vidare mot en viss fotbollsmatch som var vår slutdestination... Glad med tungan ute
Vi såg sista 25 minutrarna... Synd bara att inte DU var med... Men jag är extremt nöjd, trots att VI inte sa så mycket till varann... För mig räcker det med de där ögonkasten!!! Blinkning
Det gör verkligen inte ont att se på DIG!!! Och när DU hörde av dig sen... Det gör mig såå himla glad!!!

Det var nån mer som hörde av sig den kvällen... Som undrade om jag hade en sovplats...
Jag svarade dig ju att jag inte var hemma... Jag gav dig rådet att ringa älsklingen å fråga om inte hon kunde hämta dig... Tror du ringde fel älskling du... Dags att bestämma sig kanske??!

Igår var det min tur att ha match...
Vi vann med 5-0, allt funkade perfekt, det var grymt roligt!!! Jag spelade fram till 3 mål!!!
Måste ha varit luftombytet på fredagkväll som gjorde det hela...! Blinkning
Det hela fullbordades ju senare på kvällen när sms:et från DIG kom, som undrade hur matchen gått...!
Jag vet ju att DU haft fullt upp i helgen...

TUSEN TACK MAMMA & PAPPA FÖR EN HELT UNDERBAR HELG!!! Vad skulle jag göra utan ER???!!! Vi gör om'et snart igen!!! Rött hjärta

Nu är det sängläge som gäller...
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0