Strömmingsleken =)

image83image82 image84

Sommarens sista helg liksom... Så himla mysigt!!! Roligt att det händer nåt i den här hålan... Ler
Mycket folk i farten!!! Synd bara att sommaren är slut sen... Men, men inget att göra nåt åt... Det är ju samma visa varje år...

Helgen började med fotboll på Hällåsen på fredag kväll... Vattenflaskan fylldes (dock inte med vatten...) och togs med... Fest 
Sen fortsatte vi galenskapen här hemma; Evis, Sussie, Ingela och jag sen kom Eva & Ida på ett litet besök också... Trevligt, trevligt!!!

På lördagen hade vi lagfest här hemma... Många av mina fotbollstjejjer kom hit och var med!!! Rött hjärta
Rackarns, va kul vi har!!!!

För den som trodde att helgen tog slut här, så kan jag säga att ni har fel...
Söndagen såg nämligen ut så här...;
Evis, jag & Sussie käkade på stan och naturligtvis så blev det ju en öl till maten... Ler
Sen snurrade vi runt lite och tittade på lite folk och så... Gick hem, Evis & jag satt i solen mot uthusväggen på en strandmadrass och drack en varsin öl medan vi gick igenom reklamen... Mycket glad
Grannen kom och bjöd på en varsin också!!! TUSEN TACK!!!
När solen började gå ner gick vi in och tro't eller ej, men vi drack en öl till...Ler
Sen gick vi ner tillbaka ner på stan och åt langos sen blev vi ju bara tvungna att kolla upp surströmmingstältet... Och vet ni vad?! Det blev en öl där också!!! Glad med tungan ute
Efter fyrverkeriet gick vi hem... Hämtade en varsin öl och en chipspåse... Vi satte oss härutanför på trottoarkanten i själva Stuvaregatan och bara garvade...
Fy tusan vilken härlig helg!!!
TUSEN TACK TILL ALLA MINA UNDERBARA KOMPISAR SOM PÅ ETT ELLER ANNAT SÄTT VARIT MED I HELGEN!!! Rött hjärta




Måndag kväll igen nurå...
Ännu en arbetsvecka är inledd...
Har städat, tvättat, bäddat rent och gjort en löprunda på nästan en timme!!! (sånär som på 4 min...) sen jag kom hem från jobbet... Duktig va?!
Har precis fyllt på depåerna också!!!



Sms-kontakten fortsätter mina vänner... Glad med tungan ute
Fast jag trodde jag gjort bort mig igen...
Bara för att jag har en sån jäkla stor trut! Jag är ju värre än en bredkäftad groda!!!
Måste lära mig att hålla igen... Ska nog inte va nåt problem, när jag vet vad som väntar...

Tjingeling!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0