Back in business...

image206

Jorå... Faktiskt... Trodde ju att det var döden som knackade på igår... Men jag har gjort en löprunda på nästan en halvtimme idag och det kändes faktiskt bra, så det var nog inte så farligt... Ler
OCH... JAG FICK JU ETT VARMT OCH SKÖNT BAD EFTERÅT OCKSÅ!!!

Helg snart igen... SKÖNT!!!
Har lovat bort mig till Rosa imorron... Men jag lovar att det blir toklugnt!!!
Två träningsmatcher på söndag... Det ska bli grymt kul!!! Mycket glad

Och till sist vill jag säga DIG...
Alltså; DU gör mig knäsvag, fastän jag bara ser DIG på bild!!!
HUR FAN SKA DET BLI NÄR VI SES DÅ...???!!! Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0