Det är ju fredag!!!

image198

Och jag myser i soffan... Framför tv:n med godis och Idol-finalen, som för övrigt är en rysare!!!
Inför sista låten var det fan lika!!! Jag tycker Marie gjorde vinnarlåten bättre än Amanda så min röst lades på henne... Men i övrigt är det jävligt jämnt!!! Mycket glad Amanda är ju grym i Suspicious Minds och att inte förglömma Hallelujah, får fortfarande tuppskinn när jag hör hennes version!!!
Vilka tjejer!!!

Har avnjutit en fantastisk middag; Kycklingrullar med sallad!!! Det lovar jag att bjuda DIG på nån gång...!!! Blinkning

Gjorde stan Bollnäs efter jobbet... Inte mycket att hänga i julgran där heller, men det är ju alltid trevligt att vidga sina vyer!!! Ler

Imöre blir det frukost framför tv:n igen...
Det är ju skidor!!! Glad med tungan ute

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0