Ett gott råd...

image210

ÄT ALDRIG PYTT I PANNA FÖRE TRÄNING!!!


Jag gjorde det... Och kommer inte göra om det mera i mitt liv... Har sprungit omkring och rapat precis hela träningen, fastän jag åt typ 3½ timme innan... Inget vidare alls!!! Nej, det är mycket bättre med gröt eller nåt... Mycket glad
Ännu ett träningspass är alltså avklarat... 1½ timme fotboll idag och det är så jäkla kul!!!
Alla är inspirerade, koncentrerade och fokuserade!!! Kanoners!!! Ler 
Lyckan blev dessutom total när tränarn sa att vi skulle  träna på onsdag också!!!  Styrka på schemat då!!! Glad med tungan ute

En vecka kvar till jul också nu...
Inte en enda julklapp är införskaffad...
Men jag vet precis vad jag skall köpa till vem, så det är ju en enkel match bara jag tar mig för och ger mig iväg ut på stora shoppingrundan!!!
Stockholm i jobbet på onsdag, hinner med en runda på stan då också så då ska jag ta mig i kragen och påbörja inhandlingen...

Längtar efter DIG som vanligt!!! Glad med tungan ute 
Är grymt jäkla glad att DU hörde av DIG igår!!! TACK FÖR DET!!!
Rött hjärta
Har sett DIG på bild idag igen... Jag måste sluta med det, för jag blir galen snart...!!! Blinkning

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0