Hemma igen...

image211

Efter en lugn dag i Stockholm...
Åkte med tåget imorse 07:25 och anlände till Stockholms Central omkring 09:30...
Möte kl 10:00 som avslutades strax före lunch 11:30. Lunchen bestod av enchiladas som för övrigt var mycket gott!!!
Vid 12:30 begav jag mig emot min shoppingrunda, som ej heller idag resulterade i några julklappar... Men väl lite smått och gott till mig själv!!! Mycket glad
14:30 gick tåget hem tillbaka, iväg till träning strax före 18 och kom hem för en liten stund sedan bara... Ler
FAN, jag får inte spela på lördag!!! Ledsen Men jag lovar att heja fram er till två segrar tjejer!!! Ler

Du, tränarn!!!
Jag ger inte upp i första taget... Ska nog minsann visa dig var skåpet skall stå!!!
Blinkning

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0