Hör här!!!

image212

Jag var på jobbet 07:10 imorse!!! Förvånad
Förstår att ni är lika förvånade som jag... Men jag har rätt mycket att göra inför min långledighet... Om jag spelar mina kort väl och får allt klart så kanske jag kan fjäska lite för chefen imorron också så att jag får gå hem lite tidigare... Glad med tungan ute

Julen börjar närma sig för min del också nu... Har i alla fall införskaffat lite julmat idag... Mycket glad
Men julklapparna lyser fortfarande med sin frånvaro, gör stora rycker imorron...

När jag ändå för "spela mina kort väl" på tal så vette väl fan om jag gjort det i pojke-flickaleken...
Alltså det händer ju ingenting!!! Jag är frustrerad!!! Klättrar på väggarna snart!!! VILL SÅ GÄRNA TRÄFFA DIG INNAN DU ÅKER!!!
Men jag vågar inte föra det på tal, för jag är så jäkla rädd att DU ska säga nej...
Måste säga att DIN outfit idag var grymt läcker i alla fall...  OCH DET VET DU ATT JAG TYCKER OCKSÅ!!! Glad med tungan ute


Nu är det sängdags, ska upp tidigt imorrn också!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0