Jag är trött...

image202

Hungrig...
Och allmänt less...

Jag vill ha;
SNÖ!!!
MAT!!!
DIG!!!

Träning ikväll i alla fall... Sena tiden tyvärr... Ledsen
Vilket gör att jag missar premiärprogrammet på Kanal 5 kl 21:55 ikväll...
STRIDSPILOTERNA!!!!!!!!!!!!!
Flygplan är ju nästan det bästa jag vet!!!!!!
Åh, de ska flyga JAS!!! Glad med tungan ute

Inget jobba imorron... Åker ner till kungliga huvudstaden Stockholm för att inmundiga ett julbord!!! Kan ju bli skoj det!!! Ler
Behöver inte jobba på onsdag heller, för då kommer dagen att vikas till stadsbesök och förhoppningsvis kanske något inhandlande av julklappar... Reser hem tillbaka på onsdag eftermiddag...
Så...
Två dagar utan arbete!!! Kan det bli bättre...???!!! Mycket glad


Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0