Lördag eftermiddag...

image194

Kom nyss hem efter ännu ett träningspass...
Individuell teknik idag...
Och vet ni vad...?! Det blir faktiskt bättre och bättre, även för Ullis... Mycket glad
Det är så jäkla roligt!!! Längtar redan tills imorrn då det är dags igen... Då även med inslag av fys!!! Glad med tungan ute

Sovmorron imorse igen... Steg upp när klockan var över 11, skönt!!!
Tack vare teknikens under och webb-tv, så fick jag se skidåkning idag också!!! Glad med tungan ute
Klassisk sprint och två svenska herrar på pallen i A-final!!! BRA JOBBAT!!! Mycket glad

Nu ska jag bege mig mot Söderala och köra mina kära föräldrar Rött hjärta till fest...
Sen ska jag och yngsta syrran mysa... Hon kommer ju toklängta efter mor & far jag vet det... Men jag kanske duger jag också... Ler Kanske är nån bra film på tv ikväll också... Vi får väl se... Vi ska även hämta hem dem inatt också, så det blir ännu en vit helg!!!
Sen vi kört dem ska jag faktiskt unna mig en pizza... MUMS!!! Mycket glad

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0