Måste erkänna...

image208

En grej...
Jag är  helt värdelös på att hålla vad jag lovar... Generad
Det blev INTE lugnt igår, tyvärr... Och det känns idag kan jag säga...
Som man bäddar får man ligga heter det ju och jag får helt och hållet skylla mig själv... Det var ju inte direkt någon som tvingade i mig drickat igår... Ler
Hur som helst så hade vi trevligt i alla fall!!! Inte så mycket folk på Statt, men ändå...

Idag har jag varit och tränat fotboll, det känns skönt nu!!! Grymt kul, det var ju längesen sist... Mycket glad
Matchdags imorron, i Bollnäs mot Kilafors... Ska verkligen bli kul!!! Glad med tungan ute 

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar...
Slängde in Pommes Frites i ugnen och skall steka en ryggbiff till det... Gott va?! Ler

ANNARS LÄNGTAR JAG MEST BARA EFTER DIG!!! Rött hjärta

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0