Sliten...

image205

Efter ett hårt julbord igår i den kungliga huvudstaden... Mycket glad
Kom hem med tåget för ett tag sen... Måste snart gå och lägga mig för jag är totalt slut!!!
Vilken tur att vi inte har nån träning idag!!! Jag har aldrig orkat!!!
Tillställningen igår var mycket trevlig!!! God mat, god öl, gott vin, god snaps (eller egentligen inte, men det hör till...) och trevligt sällskap!!! Mycket glad
Mår som jag förtjänar idag, men jag har allvarliga funderingar på att helt sluta med alkohol... Det är fan inte värt det!!!

Idag har vi strosat runt på stan, i Gamla stan, Stortorgets julmarknad och slottet bl a...
Vi åt lunchbuffé på Pizza Hut!!! Så jäkla gott!!! Glad med tungan ute

Tror DU att jag blev glad igår när jag fick smset om att jag skulle se på tv...???!!!
Och tror DU att jag blev nyfiken...???!!!
Kastade mig ner framför datorn så fort jag kom hem för att leta upp klippet!!!
Synd bara att DU inte var med själv... Blinkning


TILL SIST VILL JAG SÄGA FÖLJANDE OCH HOPPAS ATT DU SER DET HÄR TOMTEN, JAG BEHÖVER DIN HJÄLP FÖRSTÅR DU...!!! Glad med tungan ute

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want YOU for my own
More than YOU could ever know
Make my wish come true oh
All I want for Christmas is YOU!!! Rött hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0