Ååååh!

image50

Jag vet inte vad jag ska göra...
Känner mig helt förvirrad...
Ska jag ALDRIG mer få höra nåt ifrån DIG nu??!
Jag har läst DITT sms (som fick mina ben att vika sig i fredags) hundratals gånger och jag blir inte klok...
Säg mig; hur kunde det bli så här??! =(
Hjälp mig!!!

Historien lyder;
Träffade på en kille, som jag tyckt varit bra läcker ett tag, på stans festligheter här i maj...
Vi pratade i max 5 min...! Fick hans telefonnummer och vi skiljdes åt...
Bör tilläggas att han bor på annan ort... Typ 10 mil härifrån...
Skickade ett sms innan kvällen va slut för att stämma av läget lite men jag fick inget svar förrän dan efter då han förklarade att han gått "hem" för att han var trött...
Vi skrev ett gäng sms den dan och fick lite fakta om varann eftersom vi inte hunnit prata så mycket kvällen innan... Flera sms gick och kom under hela veckan sen... =) Allt kändes så himla spännande och bra!!!

Söndagen därpå träffades vi igen under nyktra omständigheter och fick chansen att lära känna varann lite bättre...
Det mötet kändes superbra!!! Vi pratade en hel del och åtminstone jag tyckte att det fanns nåt i luften... ;)

Sen gick två hela veckor och vi hördes via sms och nåt telefonsamtal... ;)

Helgen som kom sen gjorde jag och min kompis en roadtrip som slutade med ett besök på hans fotbollsmatch... Efter matchen fick vi en inbjudan hem till honom och vi tog naturligtvis chansen!!! =D
Det här kändes också hur bra som helst! Om han nuddat min fot där under bordet så har det nog slagit gnistror, för sån laddning fanns det!

Ny vecka, nya sms och nya telefonsamtal... =)
Fredag kväll dök han och hans kompis upp här hemma hos mig. Vi snackade en hel del om både ditt och datt... Bl a om fester o s v och konstaterades att jag skulle kunna få hänga med dem i sommar... =D 
Jag tyckte fortfarande att det kändes himla bra...
Resten av helgen blev det väl nåt sms skickat oss emellan...
Måndag kväll, allsvensk match i Gävle... Visste att han också skulle dit, men inte att vi hade platser på samma läktare... Vi pratade lite och sen skildes vi åt och åkte hem åt ett varsitt håll... Väl hemma så blev det en hel del sms:ande och telefonsamtal!!!

Det blev midsommar som tyvärr  firades på varsitt håll...
Måndagkväll och han hade fotbollsmatch här i närheten, vilken jag inte var sen att besöka! ;)
Och nu kändes det allt lite konstigt... Jag trodde det berodde på att jag fånat mig några gånger när vi setts p g a att jag blivit alldeles darrig och snurrig när han varit i närheten... Jag har blivit blyg helt enkelt!!!

Torsdagkväll ny fotbollsmatch, vilken jag inte trodde han skulle vara på... Men där var HAN!!! Och jag blev ju naturligtvis överlycklig!!! Vi pratade lite och allt kändes precis som vanligt!!! Skönt tyckte jag!! =)

Fredag och jag skickar ett sms till honom där jag skriver att jag är sugen att åka och se på hans fotbollsmatch på kvällen... (15mil härifrån) MEN bara om det är ok för honom...
Svaret löd att det var ok, men att nån annan dykt upp i hans liv för typ en vecka sen och att hon också skulle dit och kika!!!
Det var här som mina ben vek sig... Mina två arbetskamrater blev lika snopna som jag, vi pratade inte med varann på en hel timme nästan fast vi sitter i samma rum! Vi var nog i chock alla tre!!

Nu när jag skriver hela historien så känns det som att det inte finns nåt intresse från hans håll, eftersom vi knappt träffats och så där... Men när vi väl har hörts och träffats så tycker åtminstone jag att det inte var bara jag som var intresserad...

Så kan man sammanfatta en månad av mitt liv!
Och det är så synd att det inte blir nån fortsättning, för jag vill verkligen lära känna den här killen och jag tror att vi skulle kunna haft en superkul sommar med en hel massa tok!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0