En fredagkväll i hemmets lugna vrå...

 

Hemkommen igen då efter ytterligare några dagar på resande fot...
Jag, Evis och hennes tjejer har varit hos lillasyster och hennes familj...
Vi har haft så himla mysigt!!! <3
Vi har ätit gott, druckit både mycket och gott... ;)

Onsdagen vigdes till Gröna Lund, herregud vilket drag!!!
Jag säger bara; FRITT FALL!!! Vilken skräckupplevelse, men ack så grymt!!!
Ångrar mig inte en sekund!!!
TUSEN TACK ALLA FÖR UNDERBARA DAGAR!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lugnt ikväll...
Nya äventyr väntar runt hörnet imorgon...
Evis och jag... Folkets Park i LJUSDAL!!! - Pistvakt & The Refreshments...
Hoppas jag i alla fall... Måste lösa sig med övernattning bara...!
Har ju en kontakt där... Men jag vågar inte höra av mig... =P

Tjingeling!!!


Hälsar till dagens jubilar också... ;)
Sitter på nåt konstigt sätt och väntar på att mobilen ska nysa till... :$
Vet ju att det inte kommer att  hända... Men ändå... Det är ju lite spännande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0