Full fart mot helgen... =)

image50

Torsdag igen...
En dag kvar på denna arbetsvecka, sen är det bara en vecka kvar till SEMESTER!!!! Härligt!!
Börjar semestern med en resa till Göteborg och Gothia Cup... Åker med som ledare till 20 hungriga fotbollstjejjer!!! Det ska bli grymt kul!!!
Sen får vi se vad som händer under resten av semestern... En och annan öl kommer väl slinka ner kan jag tänka mig... ;)

Har gjort om utseendet på bloggen idag, rätt nöjd faktiskt... ;)

Nu ska jag svida om för en löprunda... Min 4:e denna vecka... Hittills har jag gjort 2 mil och det blir nån kilometer till nu!!!
Är stolt!!!
Senare blir det trivselkväll på Östra Berget... Vädret är toppen så det blir nog en fin kväll med mycket folk!!!

Tjingeling!!!
Jag vet att jag inte borde...
Eller att jag egentligen MÅSTE sluta...
MEN JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ DIG!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0