Kalas, skumparty och SEMESTER!!! =D

  


Låter hur bra som helst va?! =)

Hade ju som ni vet kalas i onsdags... Tjejerna kom hit, vi värmde upp med lite öl och vin m m innan vi drog iväg till O'Learys för att äta...
Fick toppenpresenter! Paraply (välbehövligt), Body Butter (heller aldrig fel) och ett presentkort hos min favoritbutik, Harmoni... Nu kan jag bli snygg igen brudar!!!

Nåväl efter maten så hade utannonserats i lokalpressen att det skulle vara skumparty på Innergården denna onsdag... Måste säga att vi var mycket skeptiska till denna tillställning...!!! MEN...
VILKA RÖJDE MEST I SKUMMET TROR NI...??!!!
Ja, ni gissade rätt... VI såklart!!! Hade ju sällskap av några tappra till men ändå...
Fyller 33 på söndag ju, har aldrig förr varit på skumparty... Men fy tusan va kul det var!!!
En nära kompis till mig brukar säga att man ska göra allt en gång... Nu har vi gjort det här också... =D
TUSEN TACK TJEJER FÖR EN TOPPENKVÄLL!!!
Trodde ju att en gammal bekant (P) skulle dyka upp också, men det blev inte så... Vi hördes på telefon och dessvärre gick något snett...
Men allt är utrett nu och för min del är det bara att ge upp allt... :'( TYVÄRR!!!!

How did WE change??!!
How did it get this far??!!
How did WE change??!!
Remind me just who WE are...
CAUSE I MISS THE BOTH OF US!!!
MISS THE BOTH OF US, SO DAMN MUCH!!!
Making love the way it was...
How did WE change??!!

Efter regn kommer solsken säger de ju och nu borde det ju för tusan ha regnat klart över mig...?!

Hur som helst så är det ÄNTLIGEN SEMESTER!!!!
Det måste ju firas så jag sitter här med en chipsskål och en öl såklart!!! ;)
Tvättar för fulla muggar och sen är det packning som gäller för imorron åker jag till Göteborg och Gothia Cup tillsammans med mina lagkamrater...
Det ska bli KUL som bara den!!!

Kommer hålla ögonen öppna... För tänk om HENKE eller varför inte MACKAN skulle dyka upp!!!! =O
ELLER varför inte några lokala förmågor som jag vet befinner sig på de där breddgraderna... MUMS d ni!!! =P

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0