Kommer aldrig att glömma...

image52

... den där känslan när jag öppnade mitt sovrumsfönster den där söndagkvällen i slutet på maj för att kasta ut nyckeln till DIG!!!
När du tittade upp och sa; HEJ!! =D
Det var liksom helt overkligt, att just DU var på väg hem till mig...
Och sen då...
Åtminstone jag tyckte att det var otroligt mysigt, trodde att DU också gjorde det...?!

Och nu...?!
Undrar om jag någonsin får veta vad DU egentligen tyckte...
Jag skulle gärna byta med den som plötsligt dök upp i ditt liv...


Sitter här med ett glas kaffe med mjölk i handen...
Har gjort en löprunda på dryga 8 km!!! Bra för både kropp & själ och stolt över mig själv är jag!!! =)
Har lagat mat och ätit, diskat och gjort matlådor...


Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0