Men hörrni...!!!

image53

Måndag kväll och jag är fortfarande helt slut efter helgens övningar... =)
Jag har sovit middag i 2 timmar sen jag kom hem efter jobbet, arbetsdan har nog varit den längsta i mitt liv...

Men fy tusan vad roligt vi  har!!!
Tusen tack ALLA som var med, ni vet vilka ni är... ;)
Fick sällskap av en gammal bekant också... Det gjorde INTE ont! Gör gärna om det... =)

Mår inte jättebra ska jag erkänna...
Har fått tillbaka mina konstiga eksem... Hela kroppen är täckt och det kliar fruktansvärt...!
Känns som jag har feber också... =(
Måste nog gå och vila lite igen, så att jag är pigg på onsdag när nya äventyr väntar... Det är ju födelsedagskalas på gång!!!


För övrigt skulle jag vilja vara med på sydligare breddgrader...
Men, men tyvärr... =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0