Tisdag-kväll...

image67

För en stund sedan tryckte jag i mig en kycklingrulle... Tror ni den var god?! Ni skulle bara veta... ;)
Tyckte jag var värd den efter ett träningspass... Måste ju se till att ladda batterierna ordentligt inför morgondagen, då serien startar om efter sommaruppehållet... Bergsjö ska sättas på plats, det är på tiden nu!!!

Jag vill säga STORT TACK till Petri som idag dök i Bergviken och plockade upp min älskade mobiltelefon...! =)
Den ligger på köksbordet hemma hos mor och far på tork nu... Det känns verkligen bra nu fast jag inte har en aning om den kommer att fungera alls, men jag får i alla fall göra ett försök och jag håller tummarna så de är alldeles blå!!!
Fick ett nytt simkort idag, så nu finns jag på mitt rätta nummer igen... ;)

Kan ju inte säga annat än att jag blev glad när jag fick ett alldeles speciellt sms idag... ;)


Vänskap är att;
- Tycka om
- Hålla ut
- Hålla vid
- Hålla om
- Hålla med
- Hålla tillsammans

- får jag behålla dig?...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0