26 juni...

image45

Lite lätt olycklig efter gårdagen... =(
Men det kanske inte är så farligt egentligen, om jag bara slutar fåna mig så löser det sig... Inte lätt när man blir helt stum och blyg för tusan... Hur ofta händer att Ullis blir blyg?! Lovar att skärpa mig!!!

Vaknade tidigt i morse och när jag inte kunde somna om efter nästan en timme så tröttnade jag och drog iväg på en 50 minuters promis när klockan var 06.22... När hände det sist?! ALDRIG HÄNT FÖRR ÄR SVARET!!!

Nu är räkningarna betalda, har lagat mat, ätit, diskat och gjort iordning matlådor... DUKTIGT!!!

Allsång på Skansen har ju premiär idag, soffläge NU!!!

Tjingeling!!!


It's ok to feel a little broken
Everybody's broken in this life...
It's just life...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0