Å nööjd!!!


Solen skiner, det är varmt och livet leker! Vad mer kan man begära?! =)
Ja, det finns ju ett och annat som önskas... Men man kan ju inte få allt här i livet. Jag jobbar på det iallafall... ;)

Har varit och tittat på studenten idag! Fy tusan vilka härliga känslor som bara väller upp inombords! Härliga tider!!

Var på firmafest i tisdags! Oj, oj, oj vilken skiva!!! Rackarns vad roligt vi har på våra möten!!! =D

EM-kval match på O'Learys igår... Världens bästa Allbäck gjorde mål!!! Ullis gjorde som sin vana trogen... Upp och drog av en dans på bordet!!! Vi ska gifta oss Marcus och jag, bara det att han vet inte om det än... ;) Vilken kille!!!

Snart helg igen och nya äventyr väntar!!!
Nu är det sängen som gäller!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer
Ulrika

Hej!!!
Kikade in på din blogg...
Och vad får jag se??
Du gillar Allbäck som jag!!!
Och vi heter lika... Samband??
Kram Ullis, Karlstad!!

2007-06-18 @ 17:50:43
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0