Gävle


Helgen har gått och det är måndag igen... En arbetsdag är avklarad på denna vecka, som för övrigt är en kortvecka ju! Skönt!

Först måste jag få säga tack till alla som var med på lagets sommarfest i lördags!!! Rackarns vad roligt vi har!!! =)
Tyvärr bara tvåa i femkampen, men man kan ju inte vinna jämt...

Ingen match blev det igår heller, polarn fick förhinder... =(

Men strax bär det av mot Gävle för match mellan GIF och AIK, det blir skoj!! Första gången för mig på en allsvensk match på Strömvallen...

Nu laddar vi om för midsommar! Det blir trevligt med en tillställning utav sällan skådat slag hemma hos mor och far med nära och kära...!!! =)

Ska snygga till mig lite nu, ifall att det dyker upp nåt hallon på Strömvallen... Man kan aldrig så noga veta... ;)

Tjingeling!!!


Lyckad kväll...??!
SKULLE TRO DET HÖRRNI!!!!!!!!!
GE MIG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0