Mitt i ett äventyr! =D

     

Igår var jag och min vän Evis på en riktig utflykt! Eller vad sägs om 32 mil på en dag...?! =)
Vi fyllde Tom & Jerrytermosen med kaffe, fixade mackor och packade picknickkorgen. Vi tankade Volvon och tog E4norrut mot Hudiksvall, svängde av mot Ljusdal, gick in på Systembolaget där och sen vidare mot Ramsjö för att se på fotboll... ;)
Rackarns vilken upplevelse! ;P Mycket vackert att se på!!!
På hemväg sen fick vi stanna till i Ljusdal för att avnjuta VÄLDIGT, VÄLDIGT GOTT SÄLLSKAP!!!! Åååh, vad jag vill!!!
Om intresse finns så finns hela resan dokumenterad på; http://www.pixbox.se/alb428979

Nu är det söndag kväll igen...
Jobbet väntar imorgon, nu blire slappa och tv bara!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0