Ny dag, nya perspektiv!!!

image46

Precis som jag trodde så var det ju inte så farligt!
Nu ska jag sluta vara så fånig, jag lovar!!! Annars kommer det ju aldrig att hända något!
Blev så himla glad idag när DU svarade på mitt sms...
Det kändes ju liksom att det var någon form av värdemätare och det gick ju bra, så nu är jag lugn igen!!!

Har tränat fotboll ikväll, lekte målvakt på slutet faktiskt! Men va kul det var!!! Höll nollan!
Det var ungefär som att stå i ett lag som jag nyligen sett... Inget att göra, alltså... ;)
Skulle vilja se det där laget igen på fredag...
Hmm, vet inte om jag ska åka sådär långt ensam...? Den som lever får se... ;)

Köpte ny parfym idag också...
C K In2U
Succé??!! ;P

Nu väntar sängen...!
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0