Aaaaaah...!


Jag får ingenting gjort på jobbet! Tankarna flyger hela tiden iväg till ett helt annat håll ett antal mil härifrån!!! ;)
Måste få det där tåget att stanna till i helgen, jag kan fan inte hålla mig längre! Jag är så himla nyfiken!!!!!!

Hey, let me know YOU
Hey, let me show YOU


Match ikväll! Derby mot Trönö i säsongens första hemmamatch... Spännande!!!
Vi ska vinna matchen, finns inget annat!
Tänk om vi kunde få lite trevlig publik, men det är för mycket begärt en tisdagkväll jag vet det... Men det vore oerhört roligt!!!

Nä, men nu måste jag jobba...

Tjingeling!!!


Kommentarer
Urban

Skjut bollen i krysset!!!

2007-05-23 @ 19:00:57
URL: http://bollfot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0