Helg, igen...! =)


Så där ja! Årets kortaste arbetsvecka är över! Har slitit ont i två hela dagar ;)
Nu väntar några dagars härlig ledighet, morrondan präglas av tvätt och städ. Sen är det fest för hela slanten!!! Tjohooo!!! Hoppas på lite hallon igen då, men jag ska väl inte ha FÖR HÖGA förväntningar... Blir ju bara besviken! Hur som helst ska det bli grymt kul! Tjejerna kommer på lördag!

Har varit på span på lunchen idag, tyvärr helt utan framgång... =(
Ikväll kommer det i alla fall att gå iväg ett sms till en gammal bekant... Hur reaktionen blir det struntar jag i, bara jag får säga mitt hjärtas mening...

Vi säger väl TREVLIG HELG då!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0