Jisses...!!! =)


image21

Vilken helg!!!
Långledigt och fest för heela slanten!!!
Onsdag; Evis & jag... Vad säger vi?! Kom väl hem 05.30 morgonen därpå! Det säger väl allt! =)
Torsdag; Evis & jag igen... Vad säger vi nu då?! Vi provar med; Tjenare! Kom in ni å!!! Hahaha! Vi började med fotboll i Bergvik, en dammatch... Seger för hemmalaget! Vidare bjöds vi på mat och öl av Ingela och Kimmo! TACK SNÄLLA NI! Och TACK SNÄLLA SUSSIE FÖR SKJUTSEN!!! ;) Lovar att betala tillbaka!
Sen bara fortsatte galenskapen på krogen...! =D
Fredag; Rosa, Sussie, Eva, Ida & jag m fl... Alltså vi har ju trevligt på våra möten!!!
Lördag; STORA festardagen... Stundtals var vi säkert omkring 40 pers i min lägenhet! Vilken skiva!!! Väl i öltältet så bjöds det ju på hallon direkt! Och inte vilket hallon som helst heller... Det rör på sig kan man säga och jag hoppas VERKLIGEN att VI snart ses igen!!! Humöret var på topp!! Delade med mig av mina känslor till nån som jag varit oerhört ledsen över att ha mist... Men det känns mycket, mycket bättre nu! Inte så smart kanske att skälla och bråka i fyllan & villan... Men jag fick i alla fall säga mitt hjärtas mening...! Det behövdes kan jag säga!!!
TUSEN TACK ALLA NI SOM VARIT MED I HELGEN!!!! NI ÄR JU UNDERBARA!!! =D

Snart time för hemgång!
Mobilbatteriet är fulladdat så vi kör väl ikväll också då, lr va säger DU??!! ;)

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0