Lördag förmiddag...

image27

...  och jag är vaken och pigg!!! Ingen fest igår, fast det var fredag! Det har inte varit vanligt den senaste tiden... Känns skönt med en stilla hemmakväll fast det är helg! Å lika blire ikväll!!! =) Måste säga att jag är lite stolt!
Skulle vilja göra något wild 'n crazy... Men jag vet inte vad det skulle vara egentligen... Det blev ju lite igår, men inte samma sak igen... He,he! Nu måste något annat hända!!!

Trodde ju att det skulle hända lite roligt på fotbollsmatchen jag var och såg på igår, men planerna förändrades. Tyvärr!! Har ju lite fjärilar i magen numer, undrar va som kommer hända med dem...?!

Nu är det träning som gäller!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0