Ojämn vecka...

image15

... åsså är det ju torsdag! Undrar om det händer nåt ikväll...??! ;) Ska vi plocka körsbär i DIN trädgård kanske?? ;)
Hur som helst så är det ju nästan slut på ännu en arbetsvecka och jag har lillasyster som sällskap på jobbet idag!!Dessutom är det ju full fart mot helgen! Seriepremiär på söndag! Hur kul som helst att det äntligen drar igång på allvar!!! Det är full laddning som gäller för Återvändardagarna nästa helg, därför kommer denna helg att gå i lugnets tecken... Skönt faktiskt!

Har konstaterat att ORUP skrivit en låt om mig! Den börjar så här;

Hon begärde ingenting
Hon gav och hon gav
Hon fick ingenting tillbaks
Ställde alls inga krav
Hon var gjord för kärlek
Men hon fick aldrig nåt igen
Och hon tvingades att tänka att det blir nog bättre sen...
... men tyvärr så blev det ju aldrig så! :(

Vill fråga er som vet... Stämmer det lr?!


Och till DIG som INTE VÅGADE vill jag säga bara en sak;
Om du såg mig nu, när jag kommit en bit på väg...
Ingen tvekan i mitt steg
Om du kom, om du såg...
Här är JAG och jag glömmer ALDRIG DET DU SA!!
Du försvann som en fågel från en öde strand...

Back to work!!! ;)
Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0