Regn...




... regn, regn och åter regn! Trååkigt!!! Man blir ju så jäkla trött... Känns nästan som om det skulle vara oktober och inte maj, för det är ju såå himla kallt också...

Match i Hudik ikväll, känns väl inte så där jätteroligt ska jag säga och det är med tanke på vädret. Annars är det ju hur skoj som helst!!!
Kanske vi kan få nån trevlig publik ikväll då, för nu är ju avståndet lite kortare... ;)

Annars är livet på topp! =)
Lite vilsen bara, vet inte rikigt hur jag ska göra...
Vill ju träffas igen, men det kanske är bäst att hålla på sig lite...?
Vill ju inte vara för "på" så att jag går miste om det här, för det vill jag verkligen inte!

Fick ett mail från min gulliga lillasyster idag...
Jag älskar dig också!!! <3
Vi ses ju snart!! Ska bli såå kul!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0