Som en ny människa!!!

image7


På besök hos min fantastiska hudterapeut Anna igår!!! Tack, DU är ju underbar!!!
En och en halv timme lite drygt tog hon hand om mig... Ett helt nytt ansikte känns det som jag har idag...
Lägg därtill färg på fransar och bryn... Känner mig såå snygg kan ni tänka!!! ;)

Snart är det helg igen! Sköönt!
Tar tåget ner till lillasyster imorgon, ska bli så trevligt! Hoppas vi får besök av snickarn! ;) Han måste ju planera för sitt bygge i sommar... Har lagt fram förslaget, men vi får väl se!!! Hoppas på det bästa!

Annars är det lugnt på fronten! Har inte börjat min trädklättring ännu, men frågan är: HUR LÄNGE KAN JAG HÅLLA MIG??! Måste invänta ett tecken bara, typ att stegen är uppställd lr nåt... ;)

Tjingeling!!!


Kommentarer
Urban

Den som pallar äpplen får ingen inbjudan;)

2007-05-04 @ 00:40:32
URL: http://bollfot.blogg.se
Urban

Den som pallar äpplen får ingen inbjudan;)

2007-05-04 @ 09:07:31
URL: http://bollfot.blogg.se
Anonym

Ja vet ju d... Men nu då...?! ;)

2007-05-04 @ 11:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0