Äntligen helg!!!

image112

Härliga tider, strålande tider!!!
Det är fredag och helg igen, äntligen!!! Så skönt dessutom!!! Mycket glad
Har varit och hämtat min nya telefon idag...
Har fått testat den ikväll också... DEN FUNGERAR PERFEKT!!! Blinkning
TACK för att DU lät mig testa den!!! Glad med tungan ute
DU gör mig så jäkla glad!!! Tror att DU vet det själv också nu faktiskt...!!!

Ikväll har jag ätit gott, Fläskfilé i örtsås med klyftpotatis...
Nytt recept - GRYMT GOTT!!!
Inte sista gången det tillagades kan jag säga...
Jag har tittat på Idol...
Jag missade dock slutet, för jag hade nån som var intressantare på gång... Blinkning

Imorron är det träning igen...
Sen har vi i Damlaget blivit inbjudna av Herrlaget till en fotbollskväll i Mohed...
På storbilds-tv kommer matchen Spanien-Sverige att visas... Marcus Allbäck i närbild hoppas jag!!! Glad med tungan ute
Vi kommer att äta god mat och med all säkerhet så kommer nån öl att slinka ner också...
DET KOMMER ATT BLI EN KANONKVÄLL HELT ENKELT!!!

Fick höra nåt annat läckert idag också, men det tar vi nån annan gång... Blinkning
Nu äre sovdags!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0